top of page

visulaatikko

Niiskuneiti ja Runoilija

muumimuki.png
muumikulho.png

tove slotten originaalin pohjalta, kuvan vektorointi grafiikaksi -värisirkus oy
 

kahden maailman hotelli | THE LAB | boji | Unu | ken-ji harmonics | emeria media | bubo scan music | toteuttaja eurooppa

logot

visupaketit

Brändi-identiteetin rakentaminen alkaa tutkimalla  alan markkinat, kilpailijat ja trendit. Vertailuanalyysissä omaa toimintaa verrataan kilpailijoihin, etsitään tavat jolla omaa toimintaa voidaan parantaa ja huonoja käytäntöjä välttää.

Visuaalista identiteettiä kannattelee värit, fontit ja ikonit. Brändille määritellään päävärit ja fontit joilla se viestii. Värien valinnassa käytetään värianalyysia. Vahva brändi syntyy yhtenäisestä ilmeestä joka toistuu joka kanavissa samanlaisena. Graafisten elementtien ja ikonien ulkomuoto on hyvä määritellä visuaalista identiteettiä rakentaessa, koska se auttaa muiden kohtien tavoin brändinhallinnassa.

Tone of voice sisältää yrityksen äänen määrittelyn, eli dialogin asiakkaan kanssa. Miten yritys viestii sähköpostitse, mainoksissa, sosiaalisessa mediassa ja kuvissa.

Visupaketti_Kahden_Maailman_Hotelli.jpg

Näytelmän

visuaalinen

ilme

Kahden maailman hotelli: julisteet, flyerit, lehtimainokset, käsiohjelma, tekstitykset ja tarot-kortit.

Kuvittaja: Heloisa Korkala

Tilaaja: Sika-Teatteri
 

Mediaday_pakettina.jpg

Tapahtuman

visuaalinen ilme

Media Day: julisteet, flyerit, aikataulut, kulkupassit, tiedotteet, some-materiaalit, LED-taulut.

Tilaaja: Metropolia AMK / Media Day

Käymme läpi yrityksen kohdeasiakkaat jotta pystytään paremmin ymmärtämään asiakaskuntaa ja heidän mieltymyksiään. Segmentointi voi helpottaa sisällöntuotantoa, auttaa tuotteistamisessa ja säästää rahaa kohdistamalla markkinointibudjettia oikeisiin kanaviin.

Logo on yrityksen trademark joka kiteyttää brändin sanoman. Logon ei pidä kuitenkaan kuvailla kaikkea, vaan ikonisimmat logot syntyvät yksinkertaisuudessa. Mikäli yritykselläsi on jo logo, suosittelemme että graafikko saa tehdä siihen tarvittaessa muutoksia logokorjaamossa

Brändikirja kokoaa yhteen kaikki ylempänä määritellyt kohdat sekä ohjeet brändinhallintaan. Brändikirjassa määritellään säännöt fonttien, värien, kuvien ja logon käyttö digi- ja printtituotteissa.

​

Brändi ei ole käsissäsi, mikäli et hallitse sitä. Brändikirja on ohjekirja joka kourassa lähdet toteuttamaan omaa yritystäsi tyylillä ja ammattitaidolla.

Svenska_teatern_pakettina.jpg

Näytelmän ilme, valokuvaus ja apulaisohjaus

Den älskande: julisteet, flyerit, LED-taulut, käsi-ohjelma, lehdistökuvat, apulaisohjaus.
 
Tilaajat: Itä-Uudenmaan Teatteri & Svenska Teatern

Toteuttajan_visupaketti.jpg

Yrityksen visuaalinen

ilme

Toteuttaja Eurooppa -perheen visuaalinen ilme, graafinen ohjeistus ja brändihierarkia ohjeistus.

 

Tilaaja: Toteuttaja Eurooppa

Printit ja grafiikat

muumimuki.png
muumikulho.png
Shikikai_Bali_visupaketti2.jpg

Pop-up yrityksen

visuaalinen ilme

Shikikai-Bali. Graafinen ohjeistus, flyerit, julisteet, logot, kotisivut, some-materiaalit. Kawahara Method -käsikirja (25 sivua).

Tilaajat: Shikikai-Bali & Tadao Kawahara

MATI KETO.jpg

Portfolio: Mari Keto

portfolion ilme & cv
Tilaaja: Mari keto
 

Teatterin historiaa

Kirjan graafinen ilme ja taitto
(142 sivua).

Kuvittanut: Heloisa Korkala
Toimittanut: Helena Hasselblatt

Teatterin historiaa sisäsivut1.png

klikkaa isommaksi

 

Tekstistä teatteriksi & Ideasta esitykseksi

Tekstistä teatteriksi.png

Kaksipuoleisen kirjan graafinen ilme, taitto ja kuvituksen vektorointi (70 sivua).

Kuvittanut: Heloisa Korkala
Kirjoittanut: Susanna Tiitinen

 

1.png

Näyttämölle!

-kirjasarja

​

NÄYTTÄMÖLLE SISÄSIVUT.png

Graafinen ilme, taitto ja kuvituksen vektorointi (168, 177, & 177 sivua).

Kuvittanut: Heloisa Korkala
Kirjoittanut: Helena Hasselblatt


 

Näyttämölle.png
Teateerin historiaa.png

kirjat

bottom of page