visulaatikko
Niiskuneiti ja Runoilija
tove slotten originaalin pohjalta, kuvan vektorointi grafiikaksi -värisirkus oy
kahden maailman hotelli | THE LAB | boji | Unu | ken-ji harmonics | emeria media | bubo scan music | toteuttaja eurooppa
logot
visupaketit
Brändi-identiteetin rakentaminen alkaa tutkimalla alan markkinat, kilpailijat ja trendit. Vertailuanalyysissä omaa toimintaa verrataan kilpailijoihin, etsitään tavat jolla omaa toimintaa voidaan parantaa ja huonoja käytäntöjä välttää.
Visuaalista identiteettiä kannattelee värit, fontit ja ikonit. Brändille määritellään päävärit ja fontit joilla se viestii. Värien valinnassa käytetään värianalyysia. Vahva brändi syntyy yhtenäisestä ilmeestä joka toistuu joka kanavissa samanlaisena. Graafisten elementtien ja ikonien ulkomuoto on hyvä määritellä visuaalista identiteettiä rakentaessa, koska se auttaa muiden kohtien tavoin brändinhallinnassa.
Tone of voice sisältää yrityksen äänen määrittelyn, eli dialogin asiakkaan kanssa. Miten yritys viestii sähköpostitse, mainoksissa, sosiaalisessa mediassa ja kuvissa.
Näytelmän
visuaalinen
ilme
Kahden maailman hotelli: julisteet, flyerit, lehtimainokset, käsiohjelma, tekstitykset ja tarot-kortit.
Kuvittaja: Heloisa Korkala
Tilaaja: Sika-Teatteri
Tapahtuman
visuaalinen ilme
Media Day: julisteet, flyerit, aikataulut, kulkupassit, tiedotteet, some-materiaalit, LED-taulut.
Tilaaja: Metropolia AMK / Media Day
Käymme läpi yrityksen kohdeasiakkaat jotta pystytään paremmin ymmärtämään asiakaskuntaa ja heidän mieltymyksiään. Segmentointi voi helpottaa sisällöntuotantoa, auttaa tuotteistamisessa ja säästää rahaa kohdistamalla markkinointibudjettia oikeisiin kanaviin.
Logo on yrityksen trademark joka kiteyttää brändin sanoman. Logon ei pidä kuitenkaan kuvailla kaikkea, vaan ikonisimmat logot syntyvät yksinkertaisuudessa. Mikäli yritykselläsi on jo logo, suosittelemme että graafikko saa tehdä siihen tarvittaessa muutoksia logokorjaamossa
Brändikirja kokoaa yhteen kaikki ylempänä määritellyt kohdat sekä ohjeet brändinhallintaan. Brändikirjassa määritellään säännöt fonttien, värien, kuvien ja logon käyttö digi- ja printtituotteissa.
​
Brändi ei ole käsissäsi, mikäli et hallitse sitä. Brändikirja on ohjekirja joka kourassa lähdet toteuttamaan omaa yritystäsi tyylillä ja ammattitaidolla.
Näytelmän ilme, valokuvaus ja apulaisohjaus
Den älskande: julisteet, flyerit, LED-taulut, käsi-ohjelma, lehdistökuvat, apulaisohjaus.
Tilaajat: Itä-Uudenmaan Teatteri & Svenska Teatern
Yrityksen visuaalinen
ilme
Toteuttaja Eurooppa -perheen visuaalinen ilme, graafinen ohjeistus ja brändihierarkia ohjeistus.
Tilaaja: Toteuttaja Eurooppa
Printit ja grafiikat
Pop-up yrityksen
visuaalinen ilme
Shikikai-Bali. Graafinen ohjeistus, flyerit, julisteet, logot, kotisivut, some-materiaalit. Kawahara Method -käsikirja (25 sivua).
Tilaajat: Shikikai-Bali & Tadao Kawahara
Portfolio: Mari Keto
portfolion ilme & cv
Tilaaja: Mari keto
Teatterin historiaa
Kirjan graafinen ilme ja taitto
(142 sivua).
Kuvittanut: Heloisa Korkala
Toimittanut: Helena Hasselblatt
klikkaa isommaksi